EPILOG

Po długim wahaniu postanowiłem zakończyć pracę z prowadzonym od ponad 500-set dni blogiem pt. "Poezja, którą da się czytać". Jak spostrzegliście 7 ostatnich postów zasadniczo odbiegało tematem od wcześniejszych treści, dlatego zostały przeniesione do nowoutworzonego bloga, który będzie poruszał właśnie taką tematykę. Mam nadzieję, że te ważne tematy wciągną was i zachęcą do czytania, i czynnego uczestnictwa w życiu nowego bloga pt. "Tropem dziwactw i bezsensu". Zapraszam. Oto nowy adres pod którym mnie znajdziecie:

http://tropem-dziwactw-i-bezsensu.blogspot.com

środa, 2 czerwca 2010

Książka do nabycia

2 komentarze:

  1. Fascynujaca piekna oprawa.A tresc wiem napewno bardzo interesująca. Bogusiu bardzo pragne miec Twoja ksiazke."Podaj mi dłoń"Tytuł zachęca do czytania. Wiem że to Twój pomysł. Piekna, nie mam słów uznania. Jak mogę ja kupuć?Pozdrawiam i całuski ślę.Nina

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupić "Podaj mi dlon"

    OdpowiedzUsuń