EPILOG

Po długim wahaniu postanowiłem zakończyć pracę z prowadzonym od ponad 500-set dni blogiem pt. "Poezja, którą da się czytać". Jak spostrzegliście 7 ostatnich postów zasadniczo odbiegało tematem od wcześniejszych treści, dlatego zostały przeniesione do nowoutworzonego bloga, który będzie poruszał właśnie taką tematykę. Mam nadzieję, że te ważne tematy wciągną was i zachęcą do czytania, i czynnego uczestnictwa w życiu nowego bloga pt. "Tropem dziwactw i bezsensu". Zapraszam. Oto nowy adres pod którym mnie znajdziecie:

http://tropem-dziwactw-i-bezsensu.blogspot.com

piątek, 30 września 2011

Puk, puk po długiej przerwie

Bardzo jestem ciekawy czy ze starych znajomych obserwatorów jeszcze ktoś tutaj zagląda. Przyznam szczerze, że trochę brakuje mi okresu gdy szumiało w tym moim blogu intensywne życie. Te burzliwe wpisy, to oczekiwanie na wieczorową porę kiedy zasiadałem do pisania kolejnego posta... Szukanie nowych tematów, rozważania, dyskusje, spory... to było coś... Niestety większość znajomych i czytaczy wykruszyła się... odeszła... zamilkła... Wprawdzie piszę nowy temat w innym blogu, ale nie zaskarbił on sobie żywiołowej poczytności tak jak "Poezja, którą da się czytać", jakoś dziwnie szybko zainteresowanie nim spadło niemal do kilku procent... No cóż widać nowy temat jest mniej porywający, niewygodny i skrzętnie skrywany choć wszystkim znajomy i bardzo swojski... Pozdrawiam tych, którzy tu jeszcze zaglądają, a i tych nowych, którzy w skrytości może tu wchodzą...
B.C.

6 komentarzy:

  1. zapraszam na mojego bloga: http://kulturanadzis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Szkoda, że już nie piszesz.

    pozdrawiam
    Kultura

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę wrócić do tych chwil częstego pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno tu nie zaglądałem... a tu nowy wpis... i to jaki... prośba o powrót do tematu uczuć. Jestem mile zaskoczony. Dzięki Jaciękocham Typisz. Temat mojego nowego bloga nie jest Ci bliski? Pozdrawiam B.A.C. Stork

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem nową osobą, ale przeczytałam wszystkie wydane książki i zeszyty.
    Jestem pod wielkim wrażeniem talentu i poruszanych tematów na łamach wszystkich wydanych pozycji. Życząc dużej ilości komentarzy, pozdrawiam wszystkich czytających ten blog serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń